Ik krijg echt heel vaak de vraag wat je kan doen om beter gevonden te worden in zoekmachines zoals Google. En ja, het is fijn als je goed gevonden wordt. Maar ik heb soms het idee dat kleine ondernemers daar super veel tijd aan spenderen en dat dat uiteindelijk niet zoveel oplevert.
Daarmee zeg ik niet dat je er niets mee moet doen, je kan altijd wat kleine dingen doen om beter gevonden te worden.
In deze podcast leg ik je uit waarom je je focus beter eerst op andere dingen kan hebben.
💻 Wil jij nu doorpakken? En alles leren over een website die klanten oplevert? Doe dan deze 3-delige videotraining: dreambrand.nl/training-hoe-maak-…-klanten-oplevert/
🖥️ GRATIS E-book download: 7 tips om jouw website te professionaliseren: www.dreambrand.nl/website-professionaliseren
Meer GRATIS content vind je hier:
👉🏼 Check mijn blog: www.dreambrand.nl/tips
👉🏼 Check mijn podcast: www.dreambrand.nl/podcast
👉🏼 Volg mij op instagram: www.instagram.com/yvonnelagewaard
Wil jij nu doorpakken?
En ervoor zorgen dat die website er niet alleen professioneel uitziet, maar dat hij ook klanten oplevert?
Doe dan deze 3-delige videotraining:
“Hoe maak je zelf een website die klanten oplevert?”
Je krijgt drie video’s met 3 verschillende thema’s. Na deze training weet jij precies wat jouw website nodig heeft, zodat hij voor je gaat werken. Een website die jouw potentiële klant snapt en die ze, door de juiste opbouw, automatisch door de website heen begeleid, waarna ze ook echt klanten willen worden!
Verder lezen? Check de best gelezen berichten
Wat is een goede menustructuur voor je website?
Wist je dat bijna 40% van de website bezoekers afhaakt als het menu op je website onduidelijk is? Het is super belangrijk om een goede navigatiestructuur op je website te hebben. Een menu dat direct in beeld is en dat de bezoeker meteen begrijpt. Als jouw bezoekers er...
Hoe maak je een goede salespage? + GRATIS: Salespage format
Wat is een goede tekstopbouw voor je salespage of website? Ik merk dat veel van mijn klanten het lastig vinden om hun website goed op te bouwen qua tekst. De ene klant wil veel teveel vertellen, sommigen gebruiken veel te veel bullets en anderen veel te uitgebreide...
Hoe krijg je steengoede reviews
Ik zie het zo vaak op websites. “Ze is zo lekker spontaan” of "hij wist precies wat ik wilde" is nietszeggend. Heel lief dat het wordt gezegd, maar geen reden voor een bezoeker van jouw website om jouw product of dienst te kopen. Hoe krijg je dan wel testimonials waar...