Je scrollt op social media en je ziet wéér iemand die hetzelfde doet als jij. Het maakt je onzeker. Want die ander doet het vast veel beter dan jij. Dat is natuurlijk bullshit! 💩 Jij bent gaan doen wat je nu doet, omdat je er goed in bent, omdat je mensen hiermee kan helpen en vooral omdat je het leuk vindt. Maar waarom zouden ze nou voor jou kiezen in plaats van die voor die ander?⠀
“Hoe onderscheid ik mezelf van anderen die hetzelfde doen als ik?” 🤷🏼♀️ Dit is echt de meest gestelde vraag van mijn klanten.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Daar kan ik heel kort over zijn. Jij onderscheidt jezelf door helemaal jezelf te zijn! Vooral als je jezelf inzet als personal brand is dat makkelijk. De marketing van nu zit heel erg op échte verbinding. Mensen doen zaken met mensen. Zelfs als jij een product verkoopt kan het heel goed werken om jezelf als personal brand neer te zetten. Mensen moeten het jou gaan gunnen. Dus een vraag als ‘Wie ben je nou eigenlijk?’ is echt super belangrijk om jezelf te stellen. Wat maakt jou jou? Wat zijn jouw karakter eigenschappen? Als je het lastig vindt om het zelf te zien. Vraag het eens aan familie, vrienden of fijne klanten.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Wat mij altijd helpt is om een aantal kernwoorden op te schrijven die echt bij mij en mijn brand passen. Als je daar alles aan toetst, dan zie je sneller of je echt jezelf laat zien of dat je juist afdwaalt.⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Hoe is dat bij jou? Ben je echt jezelf? En zie je dat ook terug in jouw visuele branding?⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Wil jij leren hoe je zelf een authentiek brand neerzet? Op 31 januari lanceer ik hier een training over. Wil jij als eerste vrijblijvend op de hoogte zijn van alle ins & outs van deze training. Laat je e-mailadres dan even achter via onderstaand formulier.
Wil jij een authentiek brand dat echt past bij jou en je business?
Doe dan mee aan met de training! Omdat jij mijn e-book gedownload hebt profiteer jij van extra veel korting!
van 127,- voor 97,- ex. btw.
GEBRUIK DE KORTINGSCODE: DB30EURO