Vertrouwen is alles als het gaat om online verkoop. Bezoekers willen weten of ze jou kunnen vertrouwen voordat ze een aankoop doen of contact met je opnemen. Helaas zie ik vaak dat websites niet genoeg bewijs leveren. Denk aan klantreviews, testimonials, case studies, of andere vormen van sociaal bewijs die laten zien dat je écht levert wat je belooft.
Het ontbreken van bewijs kan een grote conversie killer zijn. Luister de podcast om te ontdekken hoe je dit voor jouw website kunt doen.
Genoemd in de podcast:
Hoe krijg je goede reviews? dreambrand.nl/hoe-krijg-je-steengoede-reviews/
Wil je meer, meer meer? Op 16, 17 & 18 oktober geef ik een website 3-daagse waarin ik je precies ga leren wat er voor nodig is om een website te maken die er niet alleen mooi uitziet, maar die ook echt klanten oplevert.
Meld je GRATIS aan: dreambrand.nl/gratis-website-3-daagse/
Verder lezen? Check de best gelezen berichten
Wat is een goede menustructuur voor je website?
Wist je dat bijna 40% van de website bezoekers afhaakt als het menu op je website onduidelijk is? Het is super belangrijk om een goede navigatiestructuur op je website te hebben. Een menu dat direct in beeld is en dat de bezoeker meteen begrijpt. Als jouw bezoekers er...
Hoe maak je een goede salespage? + GRATIS: Salespage format
Wat is een goede tekstopbouw voor je salespage of website? Ik merk dat veel van mijn klanten het lastig vinden om hun website goed op te bouwen qua tekst. De ene klant wil veel teveel vertellen, sommigen gebruiken veel te veel bullets en anderen veel te uitgebreide...
Hoe krijg je steengoede reviews
Ik zie het zo vaak op websites. “Ze is zo lekker spontaan” of "hij wist precies wat ik wilde" is nietszeggend. Heel lief dat het wordt gezegd, maar geen reden voor een bezoeker van jouw website om jouw product of dienst te kopen. Hoe krijg je dan wel testimonials waar...