Vakjargon is een van de meest voorkomende valkuilen op websites. Het voelt misschien logisch om bepaalde termen te gebruiken die voor jou als expert vanzelfsprekend zijn, maar voor je bezoekers kan dat juist verwarrend zijn. Als je site te ingewikkeld of onbegrijpelijk overkomt, haken mensen snel af.

Je wil dat je boodschap simpel en duidelijk overkomt, zodat iedereen meteen begrijpt wat je doet en wat je aanbiedt.

Luister de podcast om te ontdekken hoe je dit goed doet. 

Wil je meer, meer meer? Op 16, 17 & 18 oktober geef ik een website 3-daagse waarin ik je precies ga leren wat er voor nodig is om een website te maken die er niet alleen mooi uitziet, maar die ook echt klanten oplevert.

Meld je hier GRATIS aan: https://dreambrand.nl/gratis-website-3-daagse/

Verder lezen? Check de best gelezen berichten

Wat is een goede menustructuur voor je website?

Wat is een goede menustructuur voor je website?

Wist je dat bijna 40% van de website bezoekers afhaakt als het menu op je website onduidelijk is? Het is super belangrijk om een goede navigatiestructuur op je website te hebben. Een menu dat direct in beeld is en dat de bezoeker meteen begrijpt. Als jouw bezoekers er...

Hoe maak je een goede salespage? + GRATIS: Salespage format

Hoe maak je een goede salespage? + GRATIS: Salespage format

Wat is een goede tekstopbouw voor je salespage of website? Ik merk dat veel van mijn klanten het lastig vinden om hun website goed op te bouwen qua tekst. De ene klant wil veel teveel vertellen, sommigen gebruiken veel te veel bullets en anderen veel te uitgebreide...

Hoe krijg je steengoede reviews

Hoe krijg je steengoede reviews

Ik zie het zo vaak op websites. “Ze is zo lekker spontaan” of "hij wist precies wat ik wilde" is nietszeggend. Heel lief dat het wordt gezegd, maar geen reden voor een bezoeker van jouw website om jouw product of dienst te kopen. Hoe krijg je dan wel testimonials waar...