“Maar ik heb toch best wel verschillende klanten. Ik heb echt geen idee hoe ik ze allemaal aanspreek?” Dit zei mijn klant tijdens onze kick-off call voor haar nieuwe website. En ik begrijp haar, want je klanten zijn allemaal anders. maar toch hebben ze ergens een overlap en die moet je vinden om ze allemaal aan te spreken op je website. 

In deze podcast geef ik je een handige tool om erachter te komen wat die gemene deler is. 

Heb je interesse in de Launch Nog Bootcamp? Een training waarin we samen de inhoud voor je website gaan maken? Stuur me dan even een mailtje via yvonne@dreambrand.nl en jij ontvangt als eerste alle info.

💻 Wil jij nu doorpakken? En alles leren over een website die klanten oplevert? Doe dan deze 3-delige videotraining: dreambrand.nl/training-hoe-maak-…-klanten-oplevert/

🖥️ GRATIS E-book download: 7 tips om jouw website te professionaliseren: www.dreambrand.nl/website-professionaliseren

Meer GRATIS content vind je hier: 

👉🏼 Check mijn blog: www.dreambrand.nl/tips
👉🏼 Check mijn podcast: www.dreambrand.nl/podcast

👉🏼 Volg mij op instagram: www.instagram.com/yvonnelagewaard

Verder lezen? Check de best gelezen berichten

Wat is een goede menustructuur voor je website?

Wat is een goede menustructuur voor je website?

Wist je dat bijna 40% van de website bezoekers afhaakt als het menu op je website onduidelijk is? Het is super belangrijk om een goede navigatiestructuur op je website te hebben. Een menu dat direct in beeld is en dat de bezoeker meteen begrijpt. Als jouw bezoekers er...

Hoe maak je een goed salespage? + GRATIS: Salespage format

Hoe maak je een goed salespage? + GRATIS: Salespage format

Wat is een goede tekstopbouw voor je salespage of website? Ik merk dat veel van mijn klanten het lastig vinden om hun website goed op te bouwen qua tekst. De ene klant wil veel teveel vertellen, sommigen gebruiken veel te veel bullets en anderen veel te uitgebreide...

Hoe krijg je steengoede testimonials?

Hoe krijg je steengoede testimonials?

Ik zie het zo vaak op websites. “Ze is zo lekker spontaan” of "hij wist precies wat ik wilde" is nietszeggend. Heel lief dat het wordt gezegd, maar geen reden voor een bezoeker van jouw website om jouw product of dienst te kopen. Hoe krijg je dan wel testimonials waar...