Urgentie creëren in je aanbod. Je hebt het vast weleens gehoord. Waarom moet je klant nu kopen. Give them a reason to buy.

Zo’n dag als Black Friday is een manier om urgentie te creëren. Je geeft een mooi aanbod waar een einddatum aan zit. Als je nu niet koopt dan ben je te laat.

Maar je kunt ook urgentie creëren door jouw doelgroep in te laten zien wat er gebeurd als ze er NU niets aan doen.

In deze podcast leer ik je dat je urgentie op een integere manier in kunt zetten. Zonder dat je het gevoel hebt dat het pusherig is.

💻 Wil jij nu doorpakken? En alles leren over een website die klanten oplevert? Doe dan deze 3-delige videotraining: dreambrand.nl/training-hoe-maak-…-klanten-oplevert/

🖥️ GRATIS E-book download: 7 tips om jouw website te professionaliseren: www.dreambrand.nl/website-professionaliseren

Meer GRATIS content vind je hier: 

👉🏼 Check mijn blog: www.dreambrand.nl/tips
👉🏼 Check mijn podcast: www.dreambrand.nl/podcast

👉🏼 Volg mij op instagram: www.instagram.com/yvonnelagewaard

 

Verder lezen? Check de best gelezen berichten

Wat is een goede menustructuur voor je website?

Wat is een goede menustructuur voor je website?

Wist je dat bijna 40% van de website bezoekers afhaakt als het menu op je website onduidelijk is? Het is super belangrijk om een goede navigatiestructuur op je website te hebben. Een menu dat direct in beeld is en dat de bezoeker meteen begrijpt. Als jouw bezoekers er...

Hoe maak je een goede salespage? + GRATIS: Salespage format

Hoe maak je een goede salespage? + GRATIS: Salespage format

Wat is een goede tekstopbouw voor je salespage of website? Ik merk dat veel van mijn klanten het lastig vinden om hun website goed op te bouwen qua tekst. De ene klant wil veel teveel vertellen, sommigen gebruiken veel te veel bullets en anderen veel te uitgebreide...

Hoe krijg je steengoede reviews

Hoe krijg je steengoede reviews

Ik zie het zo vaak op websites. “Ze is zo lekker spontaan” of "hij wist precies wat ik wilde" is nietszeggend. Heel lief dat het wordt gezegd, maar geen reden voor een bezoeker van jouw website om jouw product of dienst te kopen. Hoe krijg je dan wel testimonials waar...